tisdag 19 december 2017

Erbjudande 20% rabatt på massage i Helsingborg

I eftermiddag har jag varit på en välbehövlig massage. 
Jag har skrivit om min massör Inger Sandin som arbetar på Helhetsakademin i Helsingborg tidigare och har nu ett 
erbjudande till er! 

                           
Ni får 20% rabatt på er första behandling när ni skriver "Maria" vid bokningen.
För att komma till bokningen klicka här: Bokning se till att det är Inger ni bokar till!

Inger Sandin har arbetat som massageterapeut i 11 år och erbjuder:



  • Svensk klassisk massage
  • Gravidmassage
  • Aromamassage
  • Hot stone massage
  • Bambumassage
  • Shiatsu 
  • Chokladmassage
Jag lovar att du kommer att bli väl omhändertagen av Inger!

Trevlig kväll!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen