söndag 3 december 2017

Edblad hos Campadre


                                                               INNEHÅLLER ANNONSLÄNK
Har ni kollat in Campadre än? Just nu har de en kampanj på fina smycken från Edblad. Härom dagen beställde jag julklappar till mig själv😁
Edblads ringar är så fina och jag har tre sedan innan, de flesta är köpta hos Campadre och jag använder dem flitigt.

MATERIA - RING - CERAMICS BROWN OCH MATERIA - RING - HAMMERED STEEL
 Jag beställde de här två ringarna, ni hittar fler smycken från Campadre HÄR och HÄR. Kampanjen håller på till den 5 december! För att veta vilken storlek jag behövde mätte jag en av mina gamla ringar.

Önskar er en härlig 1:a advent!
Kram Maria

Bildkälla: Campadre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen