måndag 20 november 2017

DIY Juldekorationer

Nu kunde jag inte hålla mig längre....ljusnäten är upphängda ute, sovrummet är pyntat med nyköpt adventsljusstake och tomte från Ullared som jag inte kunde lägga undan.

Min kreativa sida har verkligen kommit till sin rätt i helgen och jag har skapat fina arrangemang till hemmet:

En cylindervas från Zelected by Houze dekorerades med hyacinter, grön mossa och träflisor. Nu längtar jag efter den ljuvliga doften när hyacinterna slår ut. Hyacinterna, mossan och träflisorna är köpta hos Flowerteam på Väla utanför Helsingborg.
Ett ljusfat med vitmossa, taklökar, plättar i luften som dekorerats med stjärnor och glitter. Stjärnorna är ett återbruk från tidigare år, blommorna är köpta hos Flowerteam.

Jag har flera pyssel på gång och känner verkligen att energin till det finns just nu, så det gäller att passa på. Har ni några tips på pyssel så får ni gärna lämna de i en kommentar!

Trevlig kväll!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen