söndag 4 december 2016

Aktiv 2:a advent

Även den här helgen har sprungit iväg, fredags kvällen avslutade vi med ett besök hos Lisa och Fredrik, där vi bland annat fick smaka på den goda julsnapsen som smakar som pepparkaksdag. Tack för en trevlig kväll!!

Gårdagen tillbringades i Helsingör med Marina, Ulrika och Carina, där vi strosade runt, åt och drack gott. Tack för en trevlig tur tjejer!


Såhär på 2:a advent tycker jag det var dags att baka underbart goda saffrans skorpor. Receptet hittar ni HÄR.
Det var ett tag sedan jag gjorde ny granola, i dag fick jag tummarna loss och gjorde lite. Receptet på den hittar ni HÄR.

Den här fina killen har varit mitt sällskap under några timmar i dag♥ 

Nu ska jag ladda batterierna med soffhäng för ytterligare en jobb vecka!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen