fredag 9 oktober 2015

Höstinspiration

Hoppas ni har haft en bra arbetsvecka och nu har en härlig helg att se framemot. Här har dagen varit bra och kvällen är lugn och skön med mig själv som sällskap hela kvällen.

Vad brukar ni äta till middag på fredags kvällar? Vad jag förstår så är det många som kör med tacos varje fredag, lite enformigt kan jag tycka. Hos oss är det olika, ibland går vi ut och äter efter en lång arbetsvecka. I kväll såg min mat ut så här:

Det blev krabbklor, laxpaté, vitlöksbröd och prosecco. Jag är en älskare av skaldjur och kan äta det hur ofta som helst.

Hösten är här och det märks ute i vinden men även inne hos oss där jag har höstpyntat.
 
Ett ljusfat med orangea ljus och höstdekoration har fått en plats på vårt köksbord.

Ett fat som har dekorerats med löv, pumpor och doftljus står på vårt soffbord. Löven som ligger i botten är riktiga löv som jag har pressat och penslat med marvin medium.

Trevlig helg!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen