lördag 5 september 2015

Nytt från Gott & Blandat: Superpersalt

Nu har vi smakat mer av det som fanns med i lådan som jag fick från Cloetta härom dagen.
Vet ni hur många olika sorter det finns av Gott & Blandat?
12 olika påsar! Ni kan se alla HÄR.


Är du en älskare av salt godis så måste du prova den nya Gott & Blandat Supersalt som snart kommer i butik.


Den här påsen är redan slut hos oss, den innehåller bland annat salmiakbalkar och djungelvrål. Jag brukar äta upp de salta godisarna i de blandade påsarna och gillade verkligen den här blandningen.

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.
Bild:Maria


Vi hörs!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen