söndag 15 mars 2015

Livsnjutardag

Vilken underbar dag jag var med om igår. Jag och Malin (en av mina kollegor) gav Anna (vår kollega som sköter köket på jobb) hennes 40 års present, nästan ett år efter hennes 40-års dag!

Anna hade ingen aning om vad som väntades henne. Vårt första stopp för dagen var på Torekovs Warmbadhus där vi alla fick varsin härlig SPA behandling i form av
Warmbadhusets Topp Till Tå som är e
n utrensande alginpackning för kroppen.På kroppen appliceras en utrensande och vitaminrik algmassa.

För ansiktet: rengöringsmjölk, peeling, ansiktsmask och ansiktsmassage.
För fötterna: peeling, mask och massage.
Mycket avkopplande och lugnande behandling.

På nästa stopp som blev på Bryggan i Höganäs var det dags att få något i magen. 



Det blev varsin underbart god räktrål och lite bubbel till.
Kaffet valde vi att ta på Saluhallen i Höganäs och samtidigt besöka:


Kvällen fortsatte på olika krogar i Helsingborg där vi drack gott.

Den avslutades på Grand!

Nu är det dags för mig att duka för snart är årets första grillning klar!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen