tisdag 6 januari 2015

20-årig förlovningsdag


Jag kan knappt förstå att det verkligen har gått 20 år sedan Stellan och jag förlovade oss, det känns som det var nyligen. För tjugo år sedan var Kevin bebis och vi hade ordnat barnvakt för att gå ut och äta på kvällen, det blev på kvarterskrogen som då fanns på Tågaborg i Helsingborg. I dag åt vi på Harrys i Helsingborg.


Jag åt oxfilé på toast med 
bearnaisesås, det var mycket gott!


I morgon ska pappas begravning äga rum, det är alltid jobbigt med begravningar och jag har redan haft en del tankar på den.
Jag hoppas att det sista avskedet blir fint!


Ta hand om er nära och kära, glöm inte att säg en extra gång hur mycket ni älskar dem! 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen