lördag 22 november 2014

Tråkiga nyheter

Min frånvaro på bloggen de senaste dagarna beror på att jag har haft det jobbigt med tråkiga nyheter i min familj och i bland mina vänner.

För några veckor sedan kom första beskedet om att en person nära mig drabbats av cancer och har nu gått igenom diverse undersökningar och operation.

I går kom nästa besked om att en familjemedlem har en tumör i ögat och att man misstänker spridda metastaser i hjärnan, han är nu inlagd för att genomgå olika undersökningar.

Mina tankar är hos dem just nu!

TÄNKVÄRDA ORD
Smärtan du känner i dag
är styrkan du känner i morgon

Njut av livet och var rädd om er!
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. En ingift släkting till mig är med om detta men det verkar gå bra ;.)
    Fick en strålplatta i ögat under några dagar och det har gett bra effekt.
    Kollat upp sig minst 3 ggr och det ser bra ut.
    Hoppas att det går bra för din släkting också/ kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Tack för att du delar med dig av din släktings behandling, jag hoppas att läkarna kan hitta något som kan hjälpa min pappa med hans cancer.
    Tack för din kommentar, vi håller tummarna för båda!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen