söndag 7 september 2014

Snyggt från Capri Collection

Runt om i landet finns det många som driver små butiker hemma, igår var jag i en som bara ligger 10 minuters körväg hemifrån, Charlottes Inredningsbutik, som jag inte visste fanns förrän jag fick en inbjudan dit.

Höstmingeldag med Modevisning Hos Charlottes Inredningsbutik

Susanne som tidigare hade Boutique Nytt och Nött på Bali är återförsäljare för Capri Collection och höll i en modevisning med Capris fina kläder.


Jag tycker höstens kollektion har mycket snygga kläder, hade kunnat handla massor, som tur är kan jag begränsa mig och köpte endast den här snygga klänningen:


Bilden är lånad HÄR
Klänningen kan man använda hela hösten och vintern med olika kläder till, i dag hittade jag den här fina jackan som passar bra tillsammans med tights och stövlar.


I morgon väntar en nya orörd LEDIG DAG, JIIIPI!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen