lördag 23 augusti 2014

Härlig tjejträff

Vilken underbar start jag fick på helgen med en super rolig tjejträff med finaste Carina. L, Carina. H och Marita.

Det är fantastiskt mycket man kan prata och diskuterar under en kväll, vi hann med jobb, barn, barnbarn, familj, förhållande och en himla massa mer!
Vi åt och drack gott under kvällen på bland annat Harrys i Helsingborg, för mig blev det fläskfilé på toast med murkelsås och lakritspannacotta. 
Nu har jag fått ett tips på serveringen av lakritspannacotta till nästa gång jag gör egen, visst ser det gott ut!?
Recept på pannacotta hittar ni HÄR.

Helgen fortsätter med fest, ikväll ska vi på inflyttningsfest!

Jag önskar er alla en underbar lördag! 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen