fredag 2 maj 2014

Biobesök igen: Filmen Noak

Klämfredag och det är min lediga fredag, inte dumt att få fyra lediga dagar på rad. Det är säkert många som har passat på att ta ledigt.

Sent igår kväll kom jag på att vi kunde gå på bio, vi kollade på sf om det fanns någon film vi kunde tänka oss och valet föll på filmen Noak.

Filmen handlar om Noak som spelas av Russel Crowe, han har blivit utsedd av Gud att utföra en otrolig uppgift innan en förödande flodvåg förstör världen, nämligen bygga en ark.

Filmen är väldigt bra gjord och det händer något hela tiden. Dock är den något låång, över två timmar.

Jag tycker den är sevärd!

Vid intresse kan ni titta på trailern nedan:


Trevlig helg till alla fina läsare!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen