söndag 9 mars 2014

Shopping

Gårdagen körde jag och Stellan 55 mil för att shoppa, nämligen till Border shop i Puttgarden. Vi kör dit 1-2 gånger om året för att handla, den här gången blev det handlat till Andreas kommande studentfest. På Border shop kan man provsmaka viner, vilket är bra för mig då jag fick köpt lite nya sorter som jag aldrig smakat innan.

Det fanns ett rum med bara whisky och de kommer att bygga en par där man kan provsmaka whisky, till Stellans stora glädje.


Har ni sett melodifestivalen i kväll? Den eviga frågan Vann rätt låt? I mitt tycke skulle Ace Wilder vunnit, de gångerna som Svenska folket har röstat på samma artist som internationella juryn har Sverige placerat sig bland toppen i Eurovision. 

God natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen