fredag 14 februari 2014

Alla hjärtansdag

Har ni blivit uppvaktade idag på Alla hjärtans dag?
Jag tycker det känns som firandet av alla hjärtans dag blir större för varje år, kanske beror det på att vi påverkas av all reklam runt om oss och att handeln gör det större.

På jobb fick vi gelé och choklad hjärtan av chefen.

När jag körde hem från jobb handlade jag lite gott från fiskbilen med mig hem. För att göra det extra trevligt på Alla hjärtans dag blev det ett fint upplägg på tallrikarna.


På fatet är det räkor, varmrökt lax, gravad lax, bröd och citron.
Vi hade även havskräftor till. Det var mycket gott, jag älskar skaldjur och lax!
Jag rostade brödet och tryckte ut hjärtan med en pepparkaksform.

Trevlig helg!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen