tisdag 30 april 2013

Semester shopping

Hejsan!
Är det någon som känner till det här stället?
Här har jag tillbringat några av dagens timmar tillsammans med min sambo Stellan. Det blev en deal mellan oss......Stellan vill ha med mig till bilaffär mjölby under vår semestertur i Sverige, då fick han följa med mig till Ullared!
Visst var det en bra deal:-)

Dagens lunch
Vår lunch intog vi på Gekås restaurang. Jag åt en super god räksallad.
Jag kan verkligen rekommendera er att prova den om ni är i Ullared!

Shopping
Några stor shoppare kan jag inte kalla oss för.....om man jämnför med de som är med i TV programmet Ullared!
Vi hittade jeans, underkläder, strumpor och lite hygienartiklar!
Som ni ser blev det inte så mycket!

Nu sitter vi i bilen påväg till Göteborg för ett besök hos vänner!

Önskar er alla en trevlig Valborg!
Kram
Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen