fredag 22 mars 2013

Montessorimaterial djurlek med textkort

                                                                                               INNEHÅLLER REKLAMLÄNK
Jag delar med mig kostnadsfritt av mina pedagogiska material. För att börja tjäna lite pengar på mitt bloggande har jag valt att lägga in reklamlänkar i inläggen. Jag är tacksam för alla klick som ni gör!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
ReklamLÄNKEN

Materialet djurlek för de yngre barnen har jag gjort en ny variant på, där man läser en text om hur djuret låter och barnen ska hitta den stora cirkeln med djurets bild på.





Materialet består av 8 stora cirklar med djurbilder på och 8 små cirklar med text på.

Ni kan ladda ner det här som pdf:
LÄNKEN: 
Djurlek med bilder och textkort.

Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara på bloggen.

Ha en bra dag!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen