onsdag 1 juni 2022

Parövning tärningspilar

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Mitt material med tärningspilar från 2016 har uppdaterats och finns nu i 6 olika varianter
Syftet med materialet är att utveckla sin förmåga att se vilken siffra tärningens prickar motsvarar.
Siffrorna och prickarna på tärningarna har jag valt att göra i både svart och färgkodade efter Montessoris lilla pärltrappa. 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos Skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner.

Material LÄNKEN: Parövning tärningspilar 

Nu ska jag fortsätta arbeta med ett nytt material.
Trevlig kväll!/
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen