torsdag 12 maj 2022

Arbetsblad med sommartema

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Vi har haft flera fantastiska dagar med försommar känsla här i Skåne. Det har fått mig att se över mina material med sommartema och blev sugen på att göra ett till. Jag har nu skapat några arbetsblad med just sommartema som jag delar med mig av till er.
Materialet består av sju arbetsblad med olika uppgifter. 
Det är enklare uppgifter med siffror och antal mellan 1-20,  former och matchning av skuggbilder. 
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos Skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner.

Material LÄNKEN: Arbetsblad med sommartema

Hoppas ni får användning av materialet i era barngrupper. Glöm inte att tagga mig och berätta var ni hittar materialen när ni skriver om dem./Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen