söndag 24 april 2022

Gratis pedagogiskt material med yrken

Jag lägger mycket tid på att tillverka mina egna material och delar än så länge med mig av dem kostnadsfritt. Om du använder mina material eller skriver om dem, var snäll att berätta var du hittat dem och länka till min blogg ww.malund68.blogspot.se eller till mitt Instagram #malund68pedagoginspo Mina material får inte revideras utav någon annan än mig och får absolut inte säljas vidare. Mvh Maria

Mitt material med yrken är populärt och används av många. Efter  att ha fått en fråga om jag kunde göra en variant utan småbilderna runt om yrkesbilden, finns nu en ny variant.
Anledningen är att göra materialet lite svårare. Jag har även tagit bort färgkodningen och gjort alla ramar runt om svarta.


Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos Skolmagi, där materialet laddas ner gratis.

OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner.

Material LÄNKEN: Yrken

Önskar er ett fint slut på veckan!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen