fredag 24 september 2021

Gårdagens fina fynd

Vi fortsätter vår semester tripp i vårt fina land. I onsdags kom vi till vår kungliga huvudstad.
I går besökte vi Stockholms armémuseum, det är verkligen värt ett besök. Jag ska försöka få ihop en inlägg om besöket vid ett senare tillfälle.

När vi gick tillbaka till hotellet gick vi förbi Rizzo outlet på Kungsgatan. Jag skulle BARA gå in och titta.... så klart blev det ett köp av en ny väska (har ju inga sedan tidigare 🤭)
Det var verkligen bra outlet priser 70% på 1699 kr, det är ett bra pris💵🙂 

På Rizzo fanns även fina skor och kängor, de jag ville ha fanns tyvärr inte i min storlek.

Jag kan verkligen rekommendera ett besök hos Rizzo outlet om ni är i Stockholm och vill shoppa till bra priser.

Nu bär det av till Uppsala. 
Önskar er en riktigt bra helg!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen