tisdag 2 januari 2018

Bra start på 2018

                                                                                                      INNEHÅLLER REKLAMLÄNK
Hoppas ni hade en fin nyårsafton! Jag och Stellan firade in det nya året i lugn och ro här hemma. Vi åt lite tapas till förrätt, grillat till huvudrätt, glass med krossad turkisk peppar och varma hallon till efterrätt.

På nyårsdagen var vi och vinterbadade i ett regnigt och 6 gradigt varmt (kallt) Öresund tillsammans med några vänner. Det var uppfriskande och härligt med den varma bastun och det kalla vattnet, något jag verkligen kan rekommendera er att prova om ni inte gjort det.


Andra dagen (idag) på 2018 startade jag med ett jobbigt men välbehövligt CORE pass. Core är en träningsform med mage och rygg i fokus, vilket jag verkligen behöver. Den ska öka min kroppskännedom och ska hjälpa mig till en bättre hållning och även stärka mina mag -och ryggmuskler. Jag hoppas att den ska bidra till att jag minskar mååååånga cm om magen😀                            

Nu ska jag strax byta om för att gå på ytterligare ett pass idag, det blir ett Zumbapass! Jag ska först titta in här LÄNKEN och titta efter nya hårvårdsprodukter.

Trevlig kväll!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen