onsdag 15 februari 2017

Malaco Kick bites havssalt♥

Nu har vi provat mer av godsakerna som kom i förra veckan från Cloetta.
Gillar ni som mig de goda kick kolorna ska ni passa på att prova Malacos nyheter av kolan!
Nu kommer de som små förpackningar i de nya smakerna citron, havssalt och hallon även originalet kommer i den mindre variant.
De säljs i tre olika påsar, en original, en havssalt och hallon och en citron och original.
Jag har alltid gillar original kolorna men nu har jag en ny favorit......havssalt, den är sååååååååååå GOD!! Prova och välj er favorit☺

Ni hittar de nya påsarna i butik från och med den här veckan.

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.


Bilderna:Mina egna

Nu ska jag börja spackla i vårt sovrum som renoveras och tar mycket av vår tid nu. Trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen