fredag 12 augusti 2016

GRATIS pedagogiska material i mängder

Härom dagen fick jag en frågan om ett material som jag inte hittade på min blogg, jag letade på min gamla bloggplats och hittade inlägget om det där.
I morgon kommer jag förhoppningsvis att hinna lägga in materialet här på bloggen.

När jag letade upp det på mina olika lagringsenheter förstod jag vilken guldgruva jag har☺Även om ni är bra på att visa er uppskattning och tala om vilken fantastisk blogg det är har jag inte insett hur mycket jag har skapat! 


För att hitta materialen här på bloggen letar ni under de olika etiketterna!


En fredags kväll ensam hemma (sambon är i Sälen och ska cykla cykelvasan i morgon) med datorn i knäet och TV:n som sällskap har jag börjat att organisera upp mina material lite, det kommer att ta tid!!

Tack för att ni uppskattar det jag gör!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen