tisdag 30 augusti 2016

Flytande föda

Just nu görs det inte så mycket här, jag opererades i munnen i går och kan just nu bara få i mig flytande föda. Så här såg dagens frukost ut:

Då jag visste att det blir några dagar hemma bunkrade jag med soppor, drycker och tidningar, så just nu blir det mycket soppläge mellan mina enkla måltider. 
Vad har jag opererat: Jag har under många år haft knutor i nedre gommen och har fått reda på att de är ofarlig. I januari opererade jag bort de på ena sidan av nedre gommen och igår togs resten bort. Efter att bedövningen släppte fick jag djävulskt ont och var sängliggande hela eftermiddagen och kvällen. Nu kan det bara bli bättre hoppas jag!

Så här såg jag ut efter operationen:
Nu ska jag intar soffläge igen, ha det så gott!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen