onsdag 3 december 2014

Hmmm vad händer?

Min frånvaro här beror bland annat på att jag under gårdagen fick
akut besöka sjukhuset i Helsingborg med misstänkt kraftigt gallstensanfall, min smärtlindring hemma hjälpte inte så jag fick åka in till akuten.


Jag fick vänta länge på smärtlindring och hade fruktansvärt ont i över fyra timmar, jag blev uppkopplad till Ekg maskin som höll koll på mig. 


Mina prover var bra förutom en liten påverkan på levervärdet. Tyvärr slår morfinet ut mig totalt och det tog några timmar innan jag kunde lämna sjukhuset.

Nu väntar besök hos min husläkare där vi ska följa upp vad som händer och ta nya prover.
Nu håller vi tummarna på att läkarna hittar vad som felas mig och att jag slipper få den hemska smärtan igen.

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen