måndag 6 oktober 2014

Tillverka egna presentpåsar

Härlig dag att vakna till och veta att det är min lediga dag!!

Min kreativa sida har varit aktiv i helgen och jag har tillverkat egna presentpåsar, inspirationen fick jag på tjejmässan i lördags.
Utställaren Soluppgången design sålde en presentpåse i form av ett kort och jag har nu tillverkat några olika påsar, den första jag gjorde såg ut så här:

Den gav jag bort med hemmagjorda müslikakor till vår vän Camilla, det var mycket uppskattat.

När man tillverkar påsar är det bara att använda fantasin och ha rätt material hemma, så här fina blev mina:
Undrar ni hur jag gör påsarna? Nästa påse jag gör kommer jag att fotografera steg för steg och lägga ut beskrivning på här!


Ja, jag vet att det inte är jul än, lite förberedelse är ju aldrig fel, jag har köpt och hunnit slå in de första julklapparna för i år:-)


Nu är det dags för ett besök hos frisören, vi hörs!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen