onsdag 10 september 2014

Feber, halsont=prova Läkerols nya halstabletter

Jag var så nöjd med min lediga måndag och bakade goda kakor som jag skulle bjuda mina kollegor på, tyvärr är kakorna och jag kvar hemma:-(
I måndagskväll knockade feber, förkylning och halsont mig och är fortfarande knockad stora delar av dygnet.


Om jag ska se något positivt med att vara sjuk så är det att jag har fått prova en produkt till som jag fick tillsammans AKO-kolorna från Cloetta.


Halstabletter med ingefära och citron!

Tabletterna innehåller extrakt från ingefära som har en värmande och lenade effekt för halsen och tillsammans med citron smaken ger den en lindrande känsla i mun och svalg.

Halstabletterna är sötad med sötningsmedel från steviaplantan.

Tabletterna har en frisk smak av både citron och ingefära, med lite övertag av citronen. 



Jag lät en tablett smälta i mitt te för extra lindring av halsen.

Är ni intresserade av att köpa halstabletterna så finns de i handeln from den här veckan!


Vi hörs när jag är bättre igen!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen