tisdag 26 augusti 2014

20 förbluffande saker du inte visste om bilar och bilkörning

I förra veckan fick jag ett mejl av Carl Ponnert med frågan om jag trodde att mina läsare var intresserad av att ta del av en infographic som han har gjort med 20 förbluffande fakta du inte visste om bilar och bilkörning.

Jag tyckte själv att det var en intressant och kul läsning med fakta som jag inte visste tidigare och har därför valt att visa den här för er! 



Klicka HÄR för att komma till källsidan!

Efter att ha läste den känns det bra att vi har en vit bil:-)

Om ni klickar på länken under bilden kommer ni till Tirendos sida där ni också kan läsa all fakta!  /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen