torsdag 6 februari 2014

Glädjen är stor

Oj, vad känslorna har gått upp och ner den senaste veckan! Jag har gråtit av oro och glädje.

Glädjetårar över att yngsta sonen Andreas klarade sitt skriftliga körkortsprov förra veckan på första försöket trots sin dyslexi (han hade ingen extra hjälp eller förlängd tid)!
I går klarade han uppkörningen, vilket jag inte betvivlade att han skulle göra:-) GRATTIS till KÖRKORTET Andreas!!! 
Oros tårarna har varit på grund av Stellans operation och eftervård, nu har det byts ut av glädje då han fick lämna Ängelholms sjukhus och finns nu hemma hos oss igen<3  
Nu återstår vila för Stellan samt läkning av alla tre ställena som de skurit upp honom på! 

Nu hoppas jag att vi slipper sjukdomar på ett tag och att vi får återhämta oss och få nya krafter för en låååång framtid tillsammans!!

Var rädd om er själva och era nära och kära!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen