fredag 22 november 2013

Ljus i höstmörkret

Efter en lååång arbetsvecka blir jag alltid lite lat på fredagen och gör så lite som möjligt. Till och med matlagningen hoppade jag över och köpte en god smörgåstårta istället! GOTT!!

Extra skönt är det i kväll med en sprakande brasa i kaminen och ute lyser nya fina lampor upp i höstmörkret. Det är första advent är nästa helg, men jag börjat lite i förväg och i helgen ska även alla adventsljusstakar plockas fram. Har ni också börjat pynta?


Det finns många sätt att dekorera på, i vårt uterum har jag hängt upp trollhassel och satt i en fin ljusslinga som verkligen lyser upp fint i kväll.


Ljusslingan är köpt på IKEA, ni hittar den här.

Ha en trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen