tisdag 15 oktober 2013

Bästa fotkrämen Epoch Sole Solution

Visst finns det oändligt många olika hudvårdsmärke att välja mellan!? Jag har gjort mitt val av hudvårdsprodukter, nämligen Nu Skins produkter!

Jag har i tidigare inlägg skrivit  om Galavnic spa, ni kan läsa om det här.


Idag ska jag berätta om den fantastiska fotkrämen som ingår i Nu Skins Epoch serie.
Krämen heter 
Epoch Sole Solution och ser ut så här:


Jag smörjer in mina fötter morgon och kväll med fotkrämen. Den gör under på spruckna och torra fötter. Min fötter mår mycket bra av krämen.
För att ni ska kunna se vad den har gjort för mina fötter kommer här en före och en efter bild.


Här har jag använt krämen i fem dagar morgon och kväll! Helt underbart vilken skillnad den gör=))

Jag köpte ett paket innehållande sex olika produkter i Epoch serien. Genom att köpa den bidrar jag bland annat till att det planteras ett träd i Malawi för att återplantera skog. Ni kan läsa mer om det här

Om ni är intresserade att veta mer om NU SKIN så mejla gärna mig!

Ha det så bra!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen