måndag 23 september 2013

Yankee Candle

I eftermiddags när jag hade lite tid över innan jag skulle till frissan
(
Tack! Susanne, för de super fina slingorna) blev det en runda på stan (Helsingborg), oftast blir det Väla eller Familia för mig annars.

I stan finns en hel del andra butiker att besöka, en av dem är Yankee Home!
Bilden är lånad här: http://www.yankeecandle.se/Butik.aspx

Tyvärr var det svårt att motstå frestelsen att handla något:-( Varje månad har de månadens dofter till 25% rabatt, det finns oftast två olika dofter att välja mellan!
För mig blev det doften vanillia lime.
 

Jag är tokig i ljus i alla dess former! Det finns ju alternativa ljus till yankee candle som är betydligt billigare i pris. Starlytes heter de ljusen, de finns i många olika dofter! Enda stället som jag har sett och köpt Starlytes på är GeKå i Ullared!
Bilden är lånad här: http://starlytes.se/

Butik doften på nätet säljer också Starlytes!

Jag tycker Yankee Candle har kraftigare dofter än Starlytes på de ljusen jag har provat! Sambon är inte lika glad för doftljus som mig, så då passar Starlytes bättre!

God natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen