fredag 26 juli 2013

Hemma igen!

Hej, jag är tillbaka!
Det har inte varit så mycket aktivitet har på bloggen under ett par dagar, jag har varit på semester och haft fullt upp med att uppleva staden Edinburgh!!

Nu är vi hemkomna till Sverige igen!! Så mycket som vi har sett och gjort!
Skottland är ett 
land som jag helt klart kan åka till igen även Edinburgh!
Bilder och rekommenderade saker att se i Edinburgh återkommer jag med=))
Vi kom hem igår till ett soligt och varmt Helsingborg som var fullt med människor! I Helsingborg är det festival hela helgen! Vi passade på att äta lite god mat när vi hade kommit till stan. Det blev god mat på China Town i Helsingborg som hade festivalmeny:
Det här åt jag:

Tre små rätter: Biff med bambuskott, kycklingspett med jordnötssås och friterade räkor med sötsursås! MUMS!!

Vi hörs snart igen!!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen