torsdag 25 april 2013

Styling av hemmet

Dagens inlägg handlar om styling med enkla medel.
Jag vill ge er lite inspiration och förslag på hur man för en billig peng och enkelt kan förändra sitt hem så att det ser mer ombonat ut.
Vi har en hörna i vår vardagsrum som har varit tom och inte utnyttjats.

Efter att funderat ett tag gjorde jag följande:


Jag tillverkade ett par tavlor och köpte en tavelhylla för att dekorera väggen.

På golvet nedanför fick en piedestal stå med fina korgar på.
Slut resultatet blev så här:

                          

























Inköpslista: Tavelramar och tavellist är köpt på IKEA
Korgarna är köpta hos ZELECTED BY HOUZE
Piedestalen är tillverkad av min farfar.

Önskar er alla en trevlig dag! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen