onsdag 3 april 2013

Oops!… I Did It Again!!

Hejsan!
Det är en stolt Maria som skriver ikväll.
Tror knappt att det är sant.......Oops!… I Did It Again!!
Tack alla mina kunder som har gjort så att jag återigen är på 2 plats över Zelected By Houze 10 bästa säljare för mars månad! Och ettan är säljare i Finland! Så då är jag 1 i Sverige igen=))

NYA SÄLJARE
Efterfrågan på visningar är stor och jag är redan fullbokad i april månad.
Det behövs fler säljare..... så är du nyfiken?....... varför inte ta reda på mer om hur det fungerar att få  möjlighet att köpa in en startkollektion till ett bra pris samt att  tjäna extra pengar!
Kontakta mig på maria.lundblad@zbh.se vid intresse!!
God natt!/ Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen