söndag 21 april 2013

Montessorimaterial

Hejsan!

Ytterligare en vecka att lägga bakom sig.
En ny orörd väntar oss.

MONTESSORI
Jag gillar montessoripedagogiken och den hjälp i verksamheten som materialen ger.
Till allt material jag tillverkar använder jag montessori script. Har man inte montessori script ändras teckensnittet automatiskt i materialen.
Vid intresse av att installera montessori script klicka på länken nedan:
http://www.forskoleburken.com/2010/09/montessori-script.html
Lycka till!

SKRÄPPOSTEN
Jag har börjat kolla skräpposten dagligen då jag har upptäckt att vissa mail från er lägger sig där.
Kolla gärna er skräppost om ni väntar mail från mig, jag försöker svara på mail inom ett dygn!

Önskar er alla en bra vecka!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen