söndag 22 december 2019

Julklappstips: Skapa egna presentkort och gåvobevis

Är ni klara med alla julklappar? Jag skapade och slog in de sista klapparna igår. Vi ska ge våra mammor och deras respektive ett restaurangbesök i julklapp. I går tillverkade jag presentkort där jag skrev vad det är för gåva och förslag på datum för restaurangbesöket.
I  Microsoft Publisher finns färdiga mallar att skriva i, man kan även ändra färger odyl. 
Äldsta sonen och hans flickvän önskar sig pengar i julklapp. Jag skapade två gåvobevis på summan som kommer att swishas till dem.

Jag tycker om att jobba i  Microsoft Publisher, man kan göra inbjudningskort, gratulationskort mm. Har ni tillgång till programmet så testa om ni inte redan har gjort det.

Önskar er alla en fin fjärde advent!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen