fredag 10 november 2017

En hälsning från sjuklingen

Den här arbetsveckan blev inte som jag tänkt mig, det blev ingen arbetsdag alls. I måndags hade jag ledigt för att delta på pappas särbos begravning och ta ett sista farväl av Anita som pappa varit tillsammans med i nästan 30 år innan han dog.  
Det var en fin ceremoni med fint tal och fina sånger. Vila i frid Anita.♥ 

Under begravningskaffet började jag frysa och få ont i halsen, på kvällen när vi kom hem hade jag feber, huvudvärk och halsont. 
Febern höll i sig i ett par dagar och det enda jag har gjort är vila, vila och vila. Jag har kurerat mig med diverse medikamenter. 
Huvudvärken och det halsonda kommer och går fortfarande. I går åt jag min första värma måltid sedan i söndag. Kroppen känns mycket bättre idag och snart är jag fit for fight igen☺

Önskar alla mina fina läsare en härlig helg!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen