fredag 29 juli 2016

Rea fynd ☺

Hej, på er!
Jag tittar in lite snabbt för att visa mina fina fynd jag har gjort de senaste dagarna! Nu när butikerna får i höstens kläder och behöver plats i hyllorna så är det måååånga som kör halv rea priset.
I onsdags var jag på Lindex utförsäljning och hittade de här två plaggen:

För den stickade tröjan betalade jag 38 kr och för träningslinnet 50 kr, det var verkligen fynd, den stickade tröjan kommer till användning i höst och även nu kyliga sommar kvällar.

I går fick KappAhl ett besök av mig och där hittade jag den här fina klänningen i härlig viscose för 125 kr:

Jag hittade även en klänning hos Cirkus på Väla nu när de har 70 % rabatt på sitt eget märke Fira. Jag handlar aldrig kläder till ordinarie pris på Cirkus, då jag tycker att 1600 kr är för mycket för exempelvis klänningen, nu gav jag 480 kr.
Nu är det dags för mig att fixa till mig och åka på kalas hos min storasyster som fyller 50 år idag, hennes dotter som fyllde 20 år igår ska oxå firas! Det blir Fira klänningen som åker på idag!!

Önskar alla en trevlig helg!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen