onsdag 4 maj 2016

Nytt från gott och blandat, plopp och Ahlgrens bilar

Nyheterna från Cloetta är många och här kommer några tips som är värda att prova.
Nu kommer en nyhet från skaparna bakom Sveriges mest sålda bil, en modell som heter A16, den rullar in i butikerna vecka 20, ni känner igen den då den har samma kaross som tidigare bilar☺ 
Bilarna kommer i färgerna gul, orange och lila och alla i samma förpackning☺☺

Smaken är svår att avgöra, det enda jag kan säga är att de har en god frisk frukt smak. När smaken skulle provas fram provades 65 olika smaker innan bilfabriken i Ljungsbro hittade den här nya kombinationen av smaker.

En annan favorit som nu kommer i den nya smaken rabarber är plopp. Jag gillar verkligen den här fräscha smaken av rabarber som känns tydligt tillsammans med chokladen. Visste ni att Plopps original lanserades redan på 1940-talet.


Gott & Blandat utökar med en ny påse godis som heter Gott & Blandat fruktsallad, godisblandningen består av smakerna vattenmelon, persika, körsbär, ananas, apelsin och kiwi. Tillsammans skapar de en blandning av syrligt och sött, den enda smaken som jag inte är förtjust i är körsbär.


Nyheterna hittar ni i butik från och med vecka 20!


Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.

Bilderna:Mina egna

Är ni lååång lediga nu? Jag ska njuta av fyra dagars ledighet! Ha en härlig helg fina ni!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen