onsdag 13 april 2016

Gratis material till förskolans yngre barn

Veckan har bestått av sena kvällar med mässa och möten så det här är första dagen den här veckan som jag har kommit hem tidigt och har tid och ork att titta in här på bloggen. 

I dag fortsätter jag att tipsa er om gratis pedagogiska material som passar till de yngre barnen på förskolan. Ett tidigare inlägg med samlade material hittar ni HÄR.
HÄR hittar ni 10 stycken 2 bitars pussel med olika bondgårdsdjur.


Ni hittar 10 stycken 4 bitars djurpussel med vilddjur HÄR.


HÄR finns 10 stycken 3 bitars fruktpussel att ladda ner.


Det här fina materialet där man ska hitta vilken frukt som är på närbilden finns att hämta HÄR.


HÄR finns ett material där man ska hitta vilken grönsak som finns på närbilden.
Som jag nämnt tidigare så är det här bara en liten del av alla material som jag har tillverkat. Under etiketter kan ni klicka på etiketten mitt material för komma till alla material som jag har gjort. 
Trevlig kväll på er!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen