lördag 30 maj 2015

Livsnjutning

Fastän jag hade min lediga fredag igår hann jag inte med något besök här, det blev en dag med umgänge tillsammans med härliga vänner och kollegor.
Min vän Carina bjöd mig på lunch som tack för att vi passat hennes hund i ett par dagar, det blev en god paj med bland annat bladspenat, skinka och tomat. Då Carina bor nära Spring Hills utförsäljnings lokal blev det en promenad dit för lite shopping.


Kväll avslutades med AW med några kollegor och en fd kollega på bland annat Olssons skafferi i Helsingborg. Det blev en underbar kväll där skrattensalvorna avlöste varandra. Tack alla underbara tjejer för en kanon rolig kväll!


Jag åt god Linguine ai Frutti di Mare till huvudrätt och citronpaj med italiensk maräng till dessert. 

Nu ska här ätas grillat med ugnsstekta nypotatis och sås, önskar er en härlig lördagkväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen