lördag 22 mars 2014

Alfabetet med bilder i A5 format med rosa vokaler

Hej igen! Ytterligare ett kalas är avklarat, idag var det min systerson Max som vi gratulerade, han fyller 7 år nästa vecka.

Som jag skrev i morse har jag nu gjort materialet: alfabetet med bilder med rosa vokaler för er som använder det. Material med röda vokaler hittar ni här.
Man kan sätta upp alfabetet på väggen i lagom höjd för barnen eller om man vill använda materialet som parövning kan man skriva ut två exemplar av det!


Materialet består av alfabetet i A5 format med bilder. 
Vokalerna är färgkodade i rosa och konsonanterna i blått.

Vid intresse av materialet klicka på länken nedan:


LÄNKEN: Alfabetet i A5 med rosa vokaler
Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara på bloggen.

Snart är det dags för nästa kalas, nu är det en 40-åring som ska firas!

Trevlig lördags kväll alla fina läsare!/
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen