torsdag 2 januari 2014

Besök i vår kungliga huvudstad

Nu blir det ett par dagar vi tillbringar i Stockholm. Den här gången är det inte med jobbet.
Som jag skrivit tidigare har Stellan (min sambo) fått kärlkramp och för att få så kort väntetid som möjligt till operation blev det S:t Görans sjukhus som Stellan blev kallad till för att göra en kranskärlsröntgen. I dag var det ett besök för att prata med en sjuksköterska och ta lite blodprover, imorgon görs röntgen och först efter den vet vi om det blir ballongvidgning eller bypass operation. Blir det ballongvidgning görs den i morgon också. 


Vi har hunnit med en runda på stan och shoppade bland annat en ny snygg jacka till Stellan. Vi bor i centrala Stockholm och har Drottninggatan runt hörnet:-)

Middagen åt vi på Vapiano i Gamla stan, för mig blev det
SCAMPI E SPINACI: jätteräkor, körsbärstomater, grädde, pesto, bladspenat och lök! 




Nu är det dags att säga God Natt, vi ska vara på sjukhuset kl 7.00 i imorgon bitti!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen