lördag 17 augusti 2013

Intensiva dagar

Hej!

Det känns verkligen i kroppen att man har börjat jobba igen. Har ni också fullt upp på era jobb?
Det är inskolningar, nya rutiner och ett nytt hus, allt på en gång!
Visst är det roligt samtidigt som det tar mycket av krafterna.

Till saken hör att jag har börjat arbeta heltid mot mina 90% tidigare, får se om det passar mig eller om jag ska prioritera mer fritid! 

Nu i kväll lade jag mig en stund på den här:

Det var välbehövligt för min kropp, den är inte välanvänd!

Många tankar

Just nu är det även mycket som går runt i huvudet.....i morgon åker äldsta sonen till Kalmar för att läsa till sjökapten, det är givetvis roligt för honom och jag är stolt över det!
Tyvärr har allt gått fort och boendet är inte helt klart än:-( Vi hoppas att det fixar sig under kommande vecka! Man kommer nog alltid att bekymra sig över hur det ska gå för sina barn, i alla fall jag!


Kullaberg

I eftermiddags blev det ett kort besök på Kullaberg (det började regna). Vilken härlig utsikt det är uppe vid Kullens fyr. Ett besök på Naturum blev det också, där kan man läs om naturen och djuren vid Kullaberg! Ni hittar deras sida här.
Ett litet fotocollage kommer här:

Jag önskar er alla en trevlig lördag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen