söndag 11 augusti 2013

Helgen har rusat iväg



Hejsan!

Vilken aktiv helg.....i fredags puben och i lördags bio och restaurang besök.

Fredag

I fredag var vi på pub Ro i Helsingborg och åt, drack gott!
Kvällen avslutades på Helsing bar, där de har stans godaste mojito!
Vilken trevlig kväll med många härliga skratt!


Mojito



Lördag

Orörd dag som blev aktiv. Jag föreslog att jag och Stellan skulle gå på bio, då vi lovat grannarna att se till deras hundar blev det en matiné:-)
Filmen jag ville se hade jag sett trailers för på reklamen och vi valde den!

The Heat med bla Sandra Bullock!

En underhållande film med många skratt.
Sandra Bullock jobbar som FBI agent och får ett uppdrag i en annan stad, där hon får en ny kollega=))
En film som jag kan rekommendera er att se!!

Här kan ni se trailern:

Det är alltid trevligt med ett biobesök.....tyvärr händer det för sällan!

Ha en trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen