tisdag 6 augusti 2013

Tacksam

Hej alla underbara läsare!

Det märks att många av er läsare som jobbar inom barn/skolomsorgen har börjat jobb eller har börjat tänka lite på ert arbete inför hösten.

Vilken underbar respons jag får på mitt material av er dagligen via mejl!
Era fina ord värmer verkligen och jag hade aldrig kunnat föreställa mig den stora efterfrågan som materialet har! TACK!


Det sporrar mig till att fortsätta skapa pedagogiska material!!

Jag får idéer (bla 
genom observationer av barnen) som jag sedan försöker skapa något av, det finns en pedagogisk tanke bakom. Som ni säkert vet och kan se på materialen brinner jag för Montessoripedagogiken!
Vad tror ni Maria Montessori hade tyckt om mitt material?? 





Jag önskar er alla en trevlig kväll!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen