tisdag 5 februari 2019

Godisnyheter från Cloetta

Det här inlägget är ett samarbete med CloettaJag ingår i deras bloggnätverk och får prova nya produkter.
Nu kommer plopp i ytterligare en ny spännande smak, plopp popcorn. Den är fylld med en len, rinnande fyllning med smak av smörig popcorn. Stellan gillade den jätte mycket och tyckte om kombinationen av sött och salt. Han tyckte den påminner om snickers fast utan jordnötter. Den var inte min favorit.
 Läkerol Dentafresh Kids innehåller xylitol som rekommenderas av Svenska tandläkareförbundet och är därför bra för att stoppa syreattackerna på tänderna efter måltider och är förebyggande mot karies och plack. De små pastillerna smälter snabbt på tungan och har smak av jordgubbe respektive päron. Man låter två pastiller smälta i munnen efter varje måltid. Jag tycker att jordgubben smakar mest. Pastillerna påminner mig om druvsocker tabletter i konsistensen när de smälter i munnen.

 Nu kommer Malaco med nytt fruktigt godis i form av godis bokstäver. Varför inte bygga lite ord med dem innan de hamnar i munnen. De var fruktiga och goda i smaken.

En ny sockerfri läkerol kommer nu ut på marknaden, den här gången har den fått en smak av äpple och fläder. Den har en frisk fruktig smak som lenar halsen och friskar upp andedräkten. En god läkerol är aldrig fel.


Produkterna hittar ni i butikerna från och med vecka 7.

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.

Bilderna:Mina egna

Prova produkterna för att skapa din egen uppfattning vetja!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen