fredag 15 april 2016

Tips på mässor i helgen

Fredagskväll och jag sitter i soffan med ett glas bubbel på bordet och Ipaden i famnen för att titta in här och tipsa er om ett par mässor som finns att besöka i Helsingborgsområdet i helgen.
 Den första jag ska tipsa om var Stellan och jag på i eftermiddags, det är en bomässan som är på Helsingborgs arena hela helgen.
På mässan finns många utställare som är specifika inom områden som kan vara intressanta om man ska renovera något större på sitt boende, det finns även utställare inom andra område och en liten matmarknad samt massagekuddar att prova. För oss tog det ca 1 timme att gå igenom hela mässområdet. Mässan är öppen 10:00-17:00 både lördag 16/4 och söndag 17/4.

Nästa mässa är årets första tjejmässa som går av stapel imorgon 16/4 på bygdegården i Strövelstorp. På mässan som är fokus på kvinnligt företagande finns många duktiga tjejer som är drivande och kunniga på det de gör. Där finns allt möjligt såsom kläder och inredning. Jag har besök tjejmässan flera gånger och kommer   alltid hem med något fint därifrån. Ni kan läsa HÄR om mitt besök på mässa för ca 1 år sedan. Mässa är öppen mellan 10:00-15:00, kanske ses vi där!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen