onsdag 25 november 2015

Enkelt julpyssel till förskolebarn

Nu börjar det märkas att vi snart är inne i december månad, lucia sånger övas och det börjas så smått att julpysslas på förskolan.
Har ni några tips på enkelt julpyssel? Då får ni gärna skriva om det i en kommentar!

Jag tänkte visa några bilder på pyssel som jag hittat på pinterest.
 En gran där man drar trådar som man har trät pärlor på.

 Här bildar fingeravtryck en gran.

 De här fina granarna är tillverkade av små kakformar.

En söt ren som är skapad av glasspinnar.

En gran till som är tillverkad av papper som man vekar och trär över en blomsterpinne.

Alla bilder är lånade på pinterest!

Nu håller jag kväll vänner! Ha det så bra!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen